دستگاه لاستیک درآر دستگاهی است که اکثرا در فروشگاه های رینگ و لاستیک، پنچرگیری ها، تعویض روغنی ها و تعمیرگاه های دیگر توسط تکنسین رینگ و لاستیک مورد استقاده قرار می گیرد و لاستیک های خودرو را از رینگ ها بدون هیچ آسیبی جدا می کند.

دستگاه لاستیک درآر سینی بزرگ دارای تمامی اجزاء لازم برای جدا کردن و جایگزین کردن لاستیک از رینگ یا چرخ خودرو می باشد. دستگاه های لاستیک درآر مختلف به تعمیرکاران اجازه می دهد تا به راحتی و بدون دردسر لاستیک را از رینگ خودروها، موتور سیکلت ها ، کامیون ها و ماشین های سنگین از قبیل اتوبوس و لودر جدا کرده و لاستیک جدید یا تعمیر شده را جایگزین آن نمایند.

تکنولوژی های جدید بکار رفته در رینگ و لاستیک ها باعث پیشرفت دستگاه های لاستیک درآر شده است بصورتیکه که قادر به جدا کردن و جایگزین کردن انواع لاستیک ها و رینگ ها با هر نوع مشخصات و حساسیتی از جمله لاستیک های فاق کوتاه یا لاستیک های  ران فلت Run-flat و … می باشند. دستگاه لاستیک درآر در بازار تجهیزات تعمیرگاهی و بین تعمیرکاران و تکنسین های این صنعت با نام های لاستیک دربیار، تایر درآر، لق کن لاستیک، دستگاه تعویض لاستیک، دستگاه تیوبلس، چرخ درآر و … نیز شناخته می شود و انواع مختلفی از جمله لاستیک درار 3 پدال ، لاستیک درآر 4 پدال ، لاستیک درآر 5 پدال ، لاستیک درآر هلپردار ، لاستیک درآر کمرشکن ، لاستیک درآر تیوبلسی و … در بازار موجود می باشد.

دستگاه لاستیک درآر

راهنمای کار با دستگاه لاستیک درار

  1. محل کار کردن با دستگاه لاستیک درار باید تمیز و کاملاً خشک باشد.
  2. افراد متفرقه، را از دستگاه دور نگه دارید و نگذارید دسترسی به دستگاه داشته باشند.
  3. زمانیکه از دستگاه لاستیک درار استفاده کنید ابتدا برق دستگاه را جدا کنید و سپس دستگاه را تمیز کرده و در محل خشکی نگهداری کنید.
  4. قبل از کار، دستگاه لاستیک درار را کاملاً کنترل کنید و دقت داشته باشید که کلیه قسمت­های لاستیک درار به درستی کار می­کند.